Somna och aldrig mer vakna?

Ja tack!

Allt känns skitbra, verkligen!! Eller?
Fy fan vad jag bara är sjukt trött och äcklad av allt och alla just nu!!
Jag vill och orkar snart inte mer. Jag försöker och försöker och försöker, men det känns som att allt är bara åt helvete ändå. Jag kan inte göra mer, och duger inte det, ja, då är det väl så då, men det är synd, jävligt synd isf.

Nu ska jag ta mitt kaos och försöka sova och hoppas på att aldrig mer vakna, typ.

Tack och godnatt, dra åt helvete med er!!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Älskar dig mest av allt... Ibland så blir det lite jobbigt bara! Men det löser sig :) puss

2011-06-12 @ 02:58:57
Postat av: monstermoster

Krampårej bästa Johanna! Katterna buffar lite på dig oxå...

2011-06-12 @ 12:13:13
Postat av: Mia

Men oj, förlåt jag visste inte att du skulle bli så ledsen över att jag missade vår skypedate igår. Ta det i morgon kväll i stället? :) <3

2011-06-12 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0