Död åt min sjukdom!!


Jävla tjat om min sjukdom, men det är fan galet synd om mig!
Är på jävla Cypern, det är inte ens särskilt kallt ute men jag fryser satan ändå.
Alla andra brudar har vart på inskolning och legat på beachen heeela dagen, vad fan har jag gjort?
Legat i min säng, sovit och kollat på Big Brother och Gossip Girl. Och just ja, inte nog med att jag är sjuk, idag när jag skulle gå till super marketen för att köpa lite tycka-synd-om-mig-själv-godis, så höll jag på att bli överkörd! Biljäveln fick tvärnita och tutade som faen, dom kör som biltjuvar allihopa här också ska ni veta och det var på fitthåret att jag blev mos. Fan vad jag hatar vänstertrafik!! Jag kommer nog aldrig lära mig att ha koll, och inte blir det bättre av att man är helt väck av alla skumma piller heller...


Jag är för fasiken på Cypern, iförd långärmat, skinnjacka, halsduk och filt! Och jag önskade att jag hade en mysse t.o.m! Det suger att vara sjuk!!

 

// Bitterfittan J.

 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Inte ofta jag tycker synd om dig för du förtjänar de ofta ;) Men nu gör jag de, lite iaf. Krya på dig.

2011-05-06 @ 21:19:05
Postat av: mamsen

Jag tycker oxå synd om dej! Puss

2011-05-07 @ 00:26:54
Postat av: mamsen

Jag tycker oxå synd om dej! Puss

2011-05-07 @ 00:27:39
Postat av: jennie och nickeborg

du ser inte så kry ut!

2011-05-07 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0