Dödssjuk...


Frossa, öronvärk, halsont, huvudont och en extremt snorig näsborre som vägrar sluta rinna... Hur mycket snor kan man ha i EN näsborre egentligen?! Pga min sjukdom har jag inte gjort nått vettigt över huvud taget idag, och pga vädret iofs... Mina roomies drog in för en utekväll i Napa, jag valde dock att stanna hemma för att inte förvärra min sjukdom. Typ en miljard vuxenpoäng för det!!
Bjussar på lite fler bilder. Men måste säga att ni är helt jävla kassa på att kommentera, så snart skiter jag i att blogga, så det så!!

Några partybilder först;

I våran lägenhet.

En jag och en Jack Sparrow at Sea Horse.

At Sea Horse.

I våran lägenhet igen.

 

 

Lite olika strandbilder;

Babewatch...

Badar.

På vägen till hotellstranden.

Hotellstranden...

At Nissi Beach.

 

Här bor vi;

En del av lobbyn i hotellet.

Utsikt från balkongen.

Vårat hus.

Mördarbacken upp till hotellet...

 

Över och ut // J.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Håll dig undan från airconditionen, jag blir alltid sjuk av den, trots att man dör av värme så mår man mycket bättre (man vänjer sig faktiskt efter ett tag) Sen kan du hoppa ner i havet och snorta lite mirakelvatten från havet, inte mys, men effektivt! Krya på dig älsk! <3

2011-05-04 @ 21:34:15
Postat av: Patrik

öhh... de ser gött ut! Nu har jag kommenterat förde. Dont stop!

2011-05-04 @ 22:19:51
Postat av: monstermoster

Jag visste inte att man kunde kommentera. Nu vet jag och ska göra det hädanefter.

Det ser mysigt ut hos dig, fina bilder.

Hoppas att du blir frisk snart och att du får mycket dricks när du jobbar. Kram!

2011-05-05 @ 09:58:50
Postat av: mk

Bli frisk då!! Så du kan hitta på massa skoj, så vi har en massa kul att läsa!! Jag tycker du ska uppmana oss tjejor att det är obligatoriskt att komma och hälsa på dig också!!

2011-05-05 @ 13:03:35
Postat av: Mia

Madde. Det är obligatoriskt att hälsa på mig också! Har du gjort det eller? va va va va va vaa???

2011-05-05 @ 13:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0