First day...


Inskolning och efter det jobbade jag för första gången. Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet. Cypriot-gänget som jobbar är sjukt härliga. Kommer förmodligen bli mycket som fan att göra under högsäsongen och vara gaalet varmt, men det är bara bita ihop. Och jobbar man med dom jag jobbade idag så kommer tiden gå fort. Superkul. :) Visst, tiden vi jobbade på idag, 13.30-16.30 finns det typ inget att göra i resturangen, fick polera bestick, glas och tallrikar. Men cyprioterna härjade så mycket med mig så jag hade kul som fan ändå. Fick även skicka ut lite mat till uteserveringen och körde roomservice som fixade min första dricks. Hela 3 euro, det ni!!


Grabbhäng under rasten!! :)

 

En del av resturangen.

 

Jobboutfit. Kommer dock byta till kjol när det blir varmare.

 

//J.

 


Kommentarer
Postat av: Ida då klart

Hahahhhaa fy fan vad söt du är! Go johanna!

2011-05-11 @ 11:29:13
Postat av: mamsen

Åh, så skönt att du tror att det kan bli bra! Hoppas att det är AC i restaurangen i alla fall...???

2011-05-11 @ 13:19:38
Postat av: Anonym

sparar väl all tips så att du har lite om far och din nya mamma kommer på besök.johanna du ser ju riktigt sn...ut på bilden med arbetskläderna.

2011-05-11 @ 18:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0