Hemlängtan...


Idag har jag galet med hemlängtan, vill ligga i soffan och kolla på film, gosa och bli ompysslad och matad med glass och massa andra goda saker.

Blev upphämtad vid lägenheten vid tolv och blev inskjutsad till doktoren i Napa, enligt honom har jag bröstinflammation, enligt mig själv är det en dödsförkylning eller körtelfeber eller nått. Hur som fick jag recept på masssa meducin så när jag doktorerat klart mig åkte vi till ett apotek och hämtade ut allt. En hel kasse med spännande Cypernmeducin fick jag. Nu är jag ganska snurrig i pallen, har lite hjärtklappning och kroppen hänger inte riktigt med, känns helmysko. Aja, bara dricka och knapra på och se om jag blir frisk...


Skulle gärna ligga bredvid det här snyggot just nu...

Sängmuppar.

Gos. <3

 

// J.


Kommentarer
Postat av: Fisken så klart!

As bra att du bloggar ju så vi håller koll & är jätte avis på dig :)

2011-05-05 @ 15:42:52
Postat av: zandra

krya på er"

2011-05-05 @ 20:34:04
URL: http://www.zandra.orf
Postat av: monstermoster

Jag är avundsjuk på dig som får vara på Cypern å vara sjuk. Jag har oxå snorsnuva, men här i Kungsör är det inte det minsta exotiskt att vara när man snyter sig, bara kallt och äckligt faktiskt.

2011-05-05 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0