Internet, utgång & möte.


Igår fick vi internet i lägenheterna, finally! Det firade vi med utgång i Napa. Igen... Okej, en hel del partande på sista tiden, jag vet. Men vad fasiken, jag är på Cypern och spriten är gratis, typ... Och kommer lugna ner sig betydligt nu när vi börjar jobba, som vi för övrigt hade möte om idag. På mötet fick vi reda på vart vi kommer att vara någonstans största delen under det här halvåret. Och jag kommer för det mesta att vara i strandkiosken och Umi. Umi är en lyxigare japansk resturang som ligger på högsta våningen i hotellet och har amazing utsikt!! Känns gött att jag kommer jobba där jag ska då maten suger här och vi fyra som kommer jobba i Kiosken och Umi får äta maten som säljs i Kiosken som är typ tusen ggr godare än den som serveras i personalmatsalen, men dels också för att det blir lite variation i jobbet och sen för dricksen. Umi och Kiosken delar på dricksen och är även de ställen man får mest dricks på, och man får runt 200 till 300 euro, var, i månaden. Så än så länge känner jag mig nöjd. Kommer dock bli jääävligt mycket att göra i Kiosken under högsäsongen och det kommer att vara supervarmt, men det är bara att tuta och köra. Nä, nu ska jag sova, upp och jobba imorgon, 09.00-18.00. God natt på er!!


Från Umi.

 

En del av Kiosken.

(Fler bilder kommer...)

 

 

 


För övrigt saknar jag finaste, underbaraste Jonas sjuuukt mycket!! Du är mitt bästa och jag älskar dig babe. <3

 

Puss // J.


Kommentarer
Postat av: monstermoster

ÅÅÅ, vad jag vill åka dit å hälsa pååå! Kram på rej!

2011-05-16 @ 08:56:11
Postat av: mamsen

Hmmm, va bra, det måste ju vara så att det bara är de bästa som får jobba på de där ställena, eller hur? Bra med dricks åt dej, måste betyda fin födelsedagspresent åt mej!

2011-05-16 @ 12:10:55
Postat av: Jonas

Vad gullig du är hjärtat :) Jag saknar dig med! Dags att åka hem nu tycker jag

2011-05-16 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0