Orphanides


Idag har jag haft inskolning igen efter några dagar ledigt pga min sjukdom. Fick lära oss ta drinkbeställningar, och jag är fan helt tappad på att ta beställningar. Eller jag tycker typ att jag är asgrym som kan prata, skriva och ta emot beställningar, allt på samma gång. Bara det att när jag väl är klar och tagit alla beställnigar är det jag har skrivit helt oläsligt och barterndern skulle aldrig kunna lyckas tyda vad det står... Aja, det kommer väl. Kanske.

Efter inskolningen åkte jag, Johanna och Amanda till Paralimni och supermarketen där, Orphanides. Köpte lite bra och ha grejor och sen åkte vi hem igen. Johanna, eller Jonna som vi kallar henne, (vi bor sex stycken i våran lägenhet varav tre stycken är Johannor... Vet inte ur dom tänkte där. Som tur var är vi en Johanna i varje rum iaf) håller på med cheerleading och skulle lära oss några schysta moves, gick väl sådär måste jag säga;


Amanda kör vågen. Eller försöker iaf...

 

Amanda och Jonna.

 

Johanna & Johanna...

 

Kraschat?!

 

Ser ju nästan ut som på riktigt. Eller...

 

Asså, kolla minen, HAHAHAHA!

 

Vätskepaus, mycket viktigt!!

 

// J.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0