Slutprov & Galen natt.


Igår hade vi slutprov, gick helt okej. Klanta mig några gånger första vändan, typ ta menyn, serverade från vänster osv. Men andra gången flöt det på som det skulle. Jobbade även igårkväll mellan 18 och 22, första gången inne i resturangen. Superkul och lyckades med att inte spilla rödvin på någons Gucciklänning... Efter jobbet var det bara att sunka upp sig då dom andra damerna som inte jobbat var i full gång med att fira våran examen. Kastade på mig andra kläder och sög i mig razzen och klockan elva tog vi bussen in till Napa. Startade på vårat älskade Sea Horse och sen blev det bar street. Det går fan inte att inte bli pruttfull i Napa. Hela tiden är det drinkar, shots, buckets och sprit som hälls direkt från flaskan rakt ner i magen, och det går verkligen inte att säga nej, det ordet existerar inte här. Ja på grekiska heter t.o.m nä... Iaf blev vi kanon allihopa. T.ex så ramlade Jonna ner från baren när vi stog på den och dansa, Johanna somnade på toaletten här hemma, jag badade i klamydiapoolen. Finns ett ställe som heter Aqua, inne där har dom pool och jag kan lova att i den poolen finns det alla sorters könssjukdommar du kan tänka dig, dom pippar till höger och vänster i den där nedrans poolen. Förstår verkligen inte vad jag skulle i den att göra, blä!! Kvittar i hur varmt det är, det är inte okej att bada i den iaf. Men nu har jag gjort det en gång så nu behöver jag inte göra det nått mer. Var hemma runt sju imorse och sov till halv fyra i eftermiddags vilket alla i våran lägenhet gjorde. :P När vi hade piggnat till lite åkte jag, Malin, Amanda och Jonna in till Protaras och käkade bakismat på Donken, så jävla gött. Och nu ska vi kika på film och trycka i oss fett, mys! :)

Taggar!!

 

Min snoppdrink.

 

Alex, Sara, Sara och Alicia at Sea Horse.

 

Skulle göra som Jonna, gick sådär...

 

Blev fotade efter inskolningen.

 

En Johanna och en Malin på bussen in till Napa.

 

En Amanda och jag i min urtjusiga Pirates-tisha svänger våra lurviga på baren, at Pirates Inn.

 

So long //J.

-

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ojojoj. Du borde inte vara i Napa. Kan bara gå åt helvete ;)

2011-05-13 @ 22:32:07
Postat av: Jonas

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv... Tippar på att du kommer klarar av att hålla dig i liv i 2-3 veckor till :)

2011-05-14 @ 02:53:29
Postat av: Anonym

Johanna + pool = Blöt Johanna

2011-05-14 @ 10:14:38
Postat av: Patrik

Åk ner och ta hem na innan hon stryker med.

2011-05-14 @ 16:30:33
Postat av: Jonas

Ja jag funderar faktiskt på det.. Det är fan inte okej! =)

2011-05-15 @ 13:22:41
Postat av: Johanna

Äh, tyst med er!!

2011-05-16 @ 00:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0