Tillbaka i Kiosken. :)


Ny vecka och tillbaka till min fin-fina lilla Kiosk. :)
Schemat för denna vecka ser ut så här;

Mån: 10.00-19.00
Tis: 08.30-17.30
Ons: Day Off
Tor: Day Off
Fre:12.00-21.00
Lör: 12.00-21.00
Sön: 08.30-17.30


Blä, var ute i Napa inatt och sov endast två timmar innan det var dags att upp och jobba, är nådigt trött kan jag lova... Men gick kanon att jobba ändå, trots brist på sömn och att jag vart på Umi och jobbat en vecka. Trodde jag skulle ha glömt typ allt i Kiorren, men icke då. Klättrade nämligen upp så jag ligger etta på drickslistan, den som fått ihop mest tip under en dag hittills under säsongen. Ganska så kul då dinosaurien Florin, som jobbat här i X antal år och brukar vara den som ligger etta, slog sitt "rekord" för den här säsongen igår och var ledig idag. Så ska bli spännande och se om han ger mig stryk imorgon... :P

Nä nu ska jag sova, det känns som att någon har tömt Saharaöknen på sand i mina ögon.

God natt på er // J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0