Woohoow!


Imorse vaknade jag upp utan feber, awesome! Nu är det bara halsontet, hostan, snornäsan och det tunga huvudet som ska släppa också, och sen är jag fit for fight.
Kalas att jag stannade hemma igår när de andra damerna drog in till Napa, blev tydligen en helt spårad kväll.
ALLA blev pruttfulla och en tjej blev jagad av en cypriotisk tant för att hon spydde på dennes tomt, en tjej är redan uppe i två pinnar, en tjej tappade bort sin handväska med mobil, nycklar, id-kort, bankomatkort m.m, två tjejer var inte hemma förän runt halv elva idag och tyvärr var det även en tjej som förmodligen blev drogad. Hon skulle gå på toa och när hon kom dit kände hon hur hon blev helt snurrig och helt väck, allt svartnade och hon kunde inte göra någonting. När man går ut här så finns det inga lås på toaletterna heller så som tur var så var det en annan utav våra tejer som skulle gå på toa och hittade den andra tjejen ihopkrupen på golvet där inne, då hade hon suttit därinne ganska länge. Så hon fick hjälp hem och idag mår hon helt okej i alla fall. Men läskigt ändå.
Ibland är det skönt att bara vara hemma...


Bjussar på en bild från Nissi, har inte tagit några nya kort de senaste dagarna då jag vart sjuk och bara legat inne i lägenheten eller suttit här på Kafkaros, men det kommer! :)


En jag, en Amanda och en Karin i ett superklart, turkost, ganska kallt vatten. Säkert däför jag blev sjuk... :P

 

// J.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du måste ju blir frisk så du kan gå på kenzajakt, hon ska tydligen vara där nu ;)

2011-05-07 @ 18:15:48
Postat av: Johanna

Haha, ja, jag läste det. Fast det borde ju snarare vara hon som borde leta efter mig och inte tvärtom... ;P

2011-05-07 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0