Ledsen i ögat.


Suger och gör ont i stormagen min, ögat är ledset och vått av tårar och hjärtat håller på att gå i tusen bitar. Ligger i soffan hos mamma i Åkers, bredvid mig har jag världens underbaraste, goaste, gulle-gris. Det är sista natten nånsin som han sätter sig nedanför soffan på golvet och väntar på att jag ska hjälpa honom upp för att sedan gosa ner sig vid min sida och ta upp mer än halva min sovplats. Han är ju min och jag är hans, så har det ju varit hela tiden, men fr.o.m imorgon får vi klara oss utan varandra. Imorgon ska han få somna för att få komma till jycke-himlen där han kan jaga katter och äta hur många korvar han vill, hela dagarna, min älskade, bästaste skrutt-prutt. :'(


Sista mysnatten ever med världens bästa Chebbi, ont i hjärtat. <3




Kommentarer
Postat av: Mia

<3<3<3<3

2012-03-28 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0